درمان اعتیاد به مصرف شیشه، از مشکل‌ترین درمان‌هاست
موسسه تولد نو تندرستی
مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك دارای شماره ثبت 29107 تحت نظر بهزیستی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اعتیاد، درمان اعتیاد به مصرف شیشه، از مشکل‌ترین درمان‌هاست و داروی خاصی برای تجویز آن نداریم و داروهايي كه تجويز مي‌شود تنها به كاهش علايم ناراحت‌كننده بيمار كمك مي‌كند. به طوریكه براي درمان اعتياد به مواد مخدري كه مرفين دارند همچون ترياك،كراك وهرويين، متادون تجويز میشود.

براساس این گزارش، باتداوم مصرف شيشه، تنفس، ضربان قلب، فشارخون و دماي بدن بالا مي‌رود. فرد مصرف‌كننده شيشه،  تحريك پذير و پرخاشگر مي‌شود واحتمال روی آوردن به هر خشونتی است،  براي درمان عوارض اعتياد به شيشه براساس مدت و نوع و روش مصرف ممكن است كه فرد نياز به درمان دارويي به شكل بستري شدن يا سرپايي داشته باشد.

این گزارش می‌افزاید،شانس ترک معتادی که شیشه مصرف میکند، بسیار کم است. ترک واقعی و دائم به ندرت اتفاق می‌افتد و پایدار ماندن آن، نادر است.

بنابراین گزارش، میزان ابتلاء به اعتیاد و مصرف موادمخدر در ایران بالاست و با وجود اقدامات مختلف قانونی و نظامی برای کنترل موادمخدر در ایران، متاسفانه روند مصرف مواد مخدر در بین جوانان شیوع داشته به ویژه افزایش مصرف مواد مخدرجدید از مشکلات فعلی است که بهترین راه در مسیر مبارزه با این خطر، بالا بردن سطح آگاهی جامعه به ویژه جوانان و حمایت های صحیح خانوادگی است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 17:55 :: نويسنده : مرتضي عربي

درباره وبلاگ

موسسه تولد نو تندرستی با افتخار آمادگی دارد در صورت هرگونه سوال در مورد درمان جدید(مواد محرک) و نیاز به مشاوره و بستری عزیزان در عذابتان بصورت رایگان از خدمات مشاوره این مرکز بصورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی بهره مند شوید.تلفنهاي تماس عباس مشهدی ابراهیم (میدانی)09123474418وعلی طاهری09125242982 شماره تلفن ثابت36695663
پيوندها
">nod

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك و آدرس tavalodisabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان